пʼятниця, 9 жовтня 2020 р.

Пам’ятка «З чого починається ефективний урок»

 

ü На  помилках  вчаться. Помилки  навіть  потрібні  для  навчального  процесу.  Діти  не  повинні  боятися  припуститися  помилки.

ü Давайте  дітям  максимально  виявити  свою  ініціативу.  Навчайте  учнів  самостійно  думати  і  працювати.

ü Творче  ставлення  до  роботи  й  навчання – запорука  ефективного  уроку.

ü Не  у  всіх  дітей  вистачає  терпіння  та  наполегливості  поступово  переходити  від  простого  до  складного.  Не  давайте  дітям  зневіритись  у  своїх  силах.

ü Якщо  ваш  голос  виказує  роздратування,  розчарування, зневіру,  діти  запам’ятають  саме  емоції,  а  не  мудрість,  яку  ви намагались до  них  донести.

ü Кожен  учень  о  своєму  сприймає  матеріал.  Зважайте  на  це.

ü Найкращий  той  діалог,  у  процесі  якого  діти  відгукуються  не  на  слова,  а  на  думки.

ü Добрій  пом’яті  передує  пильна  увага.

ü Думки  учня  набагато  продуктивніші  за думки  вчителя.

ü Чогось  навчитися  можна  тільки  практикою.

ü Повторювати  вивчений  матеріал  потрібно  з  інтервалами.  Так  економніше   й  ефективніше.

ü Створюйте  проблемні  ситуації  на  уроках. Там,  де  немає  вибору,  немає  мислення.

ü Якщо  дитина  дивується – вона починає  мислити.  Нові  ідеї – продукт  творчої  уяви.

ü Зацікавленість – найдужча  мотивація  до  навчання.

ü Навчайте  дітей  робити  нотатки.

ü Запам’ятовування  матеріалу  часто-густо залежить  від  його  викладу.  Про  рівень  учителя  можна  зробити  висновок  із  того, як  він  уміє  висловлюватись.

ü Є  два  основні  мотиви, які  формують  поведінку  людини:  отримати  винагороду  й  уникнути  покарання.  Застосуйте  ці  мотиви  на  уроках.

ü Якщо  вчитель  стоїть,  він більше  привертає  до  себе  увагу  дітей.

ü Учитель  не  повинен  говорити  без  зупину.  Діти  не  встигають  за  його  думками.

ü Про  те,  наскільки  цікавим  є зміст  уроку,  робіть  висновок  не  зі  свого  погляду,  а  з  погляду  учнів. Особливо  ретельно  готуйте початок  уроку.  Часто  саме  від  нього  залежить  успіх  усього  заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар