ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗОШ №84
________
З.В. Діденко
«____»___________ 2019 р
|
ПОГОДЖУЮ:
Керівник РМЦ
практичних психологів та соціальних
педагогів
________ С.М. Бородай
«____»____________ 2019 р.
|
РІЧНИЙ ПЛАН *
роботи практичного психолога
Лізвінського
Віталія Леонідовича
(прізвище,
ім'я, по батькові )
Запорізької
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №84
(назва
закладу освіти)
на 2019 -2020 навчальний
рік
ВСТУП
Склад психологічної служби закладу освіти.
1. Практичний
психолог - Лізвінський Віталій Леонідович.
2. Соціальний
педагог – Младенова Людмила Петрівна.
Нормативне забезпечення.
Діяльність
практичного психолога ґрунтується на «Положенні про психологічну службу у
системі освіти України» (згідно наказу МОН України від 22.05.2018 р. №509);
листа МОН України від 18.07. 2019 р. №
1/9-462 «Про пріоритетні напрями психологічної служби у системі освіти на 2019-2020
навчальний рік; листа МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію
працівників психологічної служби у системі освіти України»
І. Аналітична частина
Досягненнями минулого навчального року можна вважати такі результати:
-
забезпечено комплексну діагностику сфер розвитку учнів;
-
забезпечено психологічну підтримку учням та батькам
«вимушених переселенців» та учасників «АТО»;
-
забезпечено психологічний супровід виховного процесу з питань
профілактики негативних явищ в учнівському колективі: проявів насилля,
правопорушень, шкідливих звичок, суїциду тощо;
-
здійснено психологічний супровід вчителів у період атестації;
-
забезпечено психологічну просвіту батьків;
-
удосконалено роботу з профілактики і усунення факторів
негативного впливу інформативного простору на особистісний розвиток учнів;
Діяльність практичного психолога відповідає вимогам, котрі зазначені у
Положенні про психологічну службу школи та функціональних обов’язків на 2019-2020
навчальний рік.
Діяльність була спрямована на виконання наступних завдань: психологічна
просвіта педагогічного колективу, учнів, батьків. Психологічна профілактика,
своєчасне попередження відхилень у становленні особистості, труднощів у
міжособистісних стосунках, розв’язання конфліктів. Надання
психолого-педагогічної допомоги дітям та батькам дітей вимушених переселенців
та тим які перебувають у кризовій ситуації. Консультативно-методична допомога
всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків,
створення сприятливих психологічних умов для їхнього розвитку, та з особистих питань.
Протягом навчального року не виникало
проблемних ситуацій, які б заважали виконанню функціональних обов’язків.
Створено необхідні умови для продуктивної праці.
ІІ. Цілепокладаюча
частина
Мета психологічної служби: психологічний супровід навчально -
виховного процесу у формуванні та вдосконалення професійної компетентності
педагогічного та учнівського колективів на засадах акмеології.
Задачі:
•
Підвищення рівня психологічних знань учнівського та
педагогічного колективів, через виступи на педагогічних семінарах та нарадах,
проведення розвивальних занять, міні тренінгів,
діагностування , консультування.
•
Забезпечення комплексної діагностики дітей до навчання у
школі, створення сприятливих умов адаптації дитини.
•
Створення сприятливого психологічного клімату в учнівському
та педагогічному колективах, розвиваючи критичного мислення, профілактика конфліктів.
•
Підвищення рівня толерантності педагогічного та учнівського
колективів до учнів та батьків «вимушених переселенців».
•
Здійснення постійної
роботи з профілактики і усунення факторів негативного впливу
інформативного простору на особистісний розвиток учня.
•
Забезпечення психологічного супроводу виховного процесу з
питань профілактики негативних явищ в учнівському колективі: проявів насилля,
правопорушень, шкідливих звичок, суїциду тощо.
•
Здійснення психологічного супроводу вчителів у період
атестації.
Запит адміністрації
закладу освіти:
Науково-методична тема «Втілення принципів
акмеологічної освіти в практику навчання
та виховання учнів з метою реалізації змістовних ліній Концепції Нової
української школи».
Вибір теми
здійснено у відповідності до науково-методичної теми школи на 2015-2020 роки є:
«Акмеологічний підхід до організації освітнього процесу, як передумова
реалізації нових Державних стандартів освіти та розвитку творчого потенціалу
педколектива».
ІІІ. Змістова частина
ВЕРЕСЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультування
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
спостереження за мікрокліматом у
класних колективах, стилем спілкування учнів з учителем та один з одним під
час уроків (відвідування уроків) та в позаурочний час;
·
ввивчення рівнів вихованості учнів 1-4 класів;
·
виявлення дітей «групи ризику».
|
·
профілактичні бесіди-консультації
з учителями, що працюють у 1-класах про індивідуальні особливості
першокласників
|
·
корекційно-розвивальні заняття з
новоприбулими учнями, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до нового
класного колективу, школи.
|
·
консультування педагогів та
батьків учнів перших класів з питань адаптації;
·
консультування педагогів,
батьків новоприбулих учнів, та в разі потреби, самих новоприбулих учнів.
·
Консультування «молодих
педагогів».
|
·
«Ваша дитина пішла до школи»,
«Увага – адаптація!» - поради батькам (в інформаційному куточку, та в блозі психолога «Крок
до успіху»)
|
·
складання плану роботи
психологічної служби на 2019-2020 н.р.
·
оновлення банку даних учнів ЗНЗ;
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
оформлення інформаційних
куточків для батьків;
·
розробка рекомендацій батькам
молодших школярів для покращення адаптаційного періоду самоосвіта,
ознайомлення з психологічною та методичною літературою;
·
участь у роботі шкільної
атестаційної комісії
|
Школа ІІ ступеня
|
·
спостереження за поведінкою
учнів п’ятих класів та новоприбулими учнями;
·
індивідуальна діагностика за
потребою;
·
вивчення рівнів вихованості
учнів 5-9 класів.
|
·
профілактичні бесіди-консультації
з учителями, що працюють у 5-х класах про індивідуальні особливості п’ятикласників;
|
·
корекційно-розвивальні заняття з
новоприбулими учнями, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до нового
класного колективу, школи.
|
·
індивідуальне та групове
консультування педагогів та батьків учнів п’ятих класів з питань адаптації;
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на виховних годинах.
·
Семінар-практикум для дітей
залучених до роботи шкільної служби
порозуміння «Медіатор: роль, вимоги, функції»
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
вивчення рівнів вихованості
учнів 10-11
класів;
·
спостереження за поведінкою
учнів десятих класів та новоприбулими учнями;
·
індивідуальна діагностика за
потребою.
|
·
профілактичні бесіди-консультації
з учителями 10-х класів про індивідуальні особливості десятикласників;
|
·
корекційно-розвивальні заняття з
новоприбулими учнями, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до нового
класного колективу, школи.
|
·
індивідуальне та групове
консультування старшокласників за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на виховних годинах.
·
Семінар-практикум для дітей
залучених до роботи шкільної служби
порозуміння «Медіатор: роль, вимоги, функції»
|
ЖОВТЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
·
дослідження адаптивного періоду
учнів 1-го класу, (спостереження).
·
анкетування батьків учнів 1-4 класів «Вплив ЗМІ на
розвиток підростаючого покоління»;
·
діагностика ціннісного ставлення
і орієнтирів особистості (4 класи)
|
·
проведення «годин психолога»;
·
профілактичні бесіди з учнями
про вплив ЗМІ на свідомість дитини.
|
·
корекційно-розвивальні заняття з
учнями 1-х класів, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до класного
колективу, школи ;
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностик;
|
·
консультування педагогів з
питань психологічних основ інклюзивної освіти.
·
консультування педагогів з
питань попередження шкідливих звичок серед учнівської молоді.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
«Роль сім’ї у розвитку дитини»
(інформація для стенду).
|
·
підготовка психодіагностичного
інструментарію;
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
·
оформлення інформаційних
куточків психолога;
·
складання індивідуальних карток
дітей «групи ризику»;
·
розробка рекомендацій щодо
роботи з дітьми із високим рівнем дезадаптації;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень
·
психолого-педагогічний консиліум
«Психологічна адаптація учнів 5-х класів до нових умов навчання у середній
ланці»;
|
Школа ІІ ступеня
|
·
дослідження адаптивного періоду
учнів 5-го класу (спостереження).
·
анкетування батьків учнів 5-9
класів «Вплив ЗМІ на розвиток підростаючого покоління»:
·
моніторинг рівня навчаємості (7,
8 класи);
·
діагностика ціннісного ставлення
і орієнтирів особистості (5-9 класи);
·
виявлення суїцидальної поведінки
(учні 7-9 класів).
|
·
профілактичні бесіди з учнями
про вплив ЗМІ на свідомість дитини.
·
проведення профілактичних бесід
з учнями щодо попередження шкідливих звичок (куріння, п’янство, вживання
психоактивних речовин), що призводять до девіантної поведінки.
·
участь у роботі Ради
профілактики;
·
заняття з учнями 5-7 класів
«Протидія булінгу в дитячому середовищі».
|
·
корекційно-відновлювальна та
розвивальна робота з учнями 5 класів, які мають труднощі в адаптації;
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностик;
|
·
консультування «Про причини
труднощів адаптації п’яткласників і шляхи взаємодії в їх подоланні» (вчителі
та батьки учнів 5 класів, за запитом);
·
консультування класних керівників та батьків учнів за
результатами проведених досліджень;
·
консультування педагогів з
питань психологічних основ інклюзивної освіти
·
консультування педагогів з
питань попередження шкідливих звичок серед учнівської молоді.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
проведення
психолого-педагогічного семінару для вчителів, які викладають у п’ятих
класах, з питань адаптації учнів до нових умов навчання;
·
лекція для учнів 5-9 класів
«Обізнаність учнів із статутними нормами своїми правами та обов’язками»;
·
Семінар-практикум для дітей
залучених до роботи шкільної служби
порозуміння «Шляхи профілактики та подолання конфліктів у навчальному
середовищі»
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
поглиблене вивчення
психологічних особливостей проблемних учнів, визначення причин труднощів, які
вони переживають;
·
анкетування батьків учнів 10-11
класів «Вплив ЗМІ на розвиток підростаючого покоління»;
·
діагностика ціннісного ставлення
і орієнтирів особистості (10-11 класи)
·
виявлення суїцидальної поведінки
(учні 10-11 класів).
|
·
профілактичні бесіди з учнями
про вплив ЗМІ на свідомість дитини.
·
проведення профілактичних бесід
з учнями щодо попередження негативних проявів в учнівських колективах
(куріння, п’янство, вживання психоактивних речовин), що призводить до
девіантної поведінки.
·
участь у роботі Ради
профілактики;
·
заняття з учнями 9-11 класів
«Протидія булінгу в дитячому середовищі».
|
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики;
·
розвивальна робота (тренінги) з
учнями, які беруть участь у предметних олімпіадах, з метою формування
впевненості та профілактики перевантаження і стресів
|
·
консультування учнів, які беруть
участь у предметних олімпіадах;
·
консультування педагогів з
питань психологічних основ інклюзивної освіти;
·
індивідуальне та групове
консультування педагогів, батьків, старшокласників за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на виховних годинах;
·
лекція для учнів 10-11 класів «Обізнаність
учнів із статутними нормами своїми правами та обов’язками»;
·
Семінар-практикум для дітей
залучених до роботи шкільної служби
порозуміння «Шляхи профілактики та подолання конфліктів у навчальному
середовищі»
|
ЛИСТОПАД
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
діагностика проблем, які
пов’язані зі шкільною неуспішністю (учні
2-4 класів);
·
проведення діагностичного
мінімуму для учнів 1-х класів - проективна методика «Мій клас»;
·
анкетування до Всесвітнього дня
боротьби з насильством в сім’ї;
·
діагностика емоційного стану
«внутрішніх мігрантів»
· індивідуальна та групова діагностика за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
проведення профілактичних бесід
з учнями «Ознаки булінгу», «Правова відповідальність за булінг».
|
·
індивідуальна та групова
корекційно-розвивальна робота з метою подолання проблем які пов’язані з
шкільною неуспішністю (учні 2-4 класів)
·
корекційно-розвивальна робота з
метою полегшення адаптації до школи (учні 1 класів, в яких спостерігаються
труднощі в адаптації)
|
·
консультування батьків з питань
попередження агресивної поведінки та жорстокості дітей;
·
бесіди з вчителями про форми
профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей,
конфліктів у педагогічній практиці;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на виховних годинах;
·
оформлення інформаційного
куточку «Стоп насиллю»;
·
Розміщення інформації «Ознаки булінгу»
в блог психолога «Крок до успіху».
|
·
підготовка психодіагностичного
інструментарію;
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
·
оформлення інформаційних
куточків психолога;
·
ведення індивідуальних карток
дітей «групи ризику»;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень;
·
психолого-педагогічний консиліум
«Психологічна адаптація учнів 1-х класів в умовах змін організації освітнього
простору»;
|
Школа ІІ ступеня
|
·
дослідження з метою виявлення дітей «групи ризику», проблемних
та важковиховуваних учнів;
·
виявлення дітей, які мають
низький рівень адаптації до нових умов навчання в середній ланці школи (учні
5 класів)
·
анкетування до Всесвітнього дня
боротьби з насильством в сім’ї;
·
анкетування учнів 9 класів з
питань торгівлі людьми;
·
діагностика емоційного стану
«внутрішніх мігрантів»
|
·
проведення «годин психолога»;
·
проведення профілактичних бесід
з учнями «Ознаки булінгу», «Правова відповідальність за булінг», «Проблема торгівлі людьми в Україніта
світі».
|
·
корекційно-відновлювальна робота
з дітьми, які мають низький рівень адаптованості, з метою формування
адекватних способів поведінки (учні 5 класів);
·
корекційно-відновлювальна робота
з учнями з девіантною поведінкою
|
·
консультування батьків з питань
агресивної поведінки та жорстокості дітей;
·
бесіди з вчителями про форми
профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
·
знайомство учнів 8-9 класів з
поняттям «Професійно важливі якості»;
·
заняття з учнями «Зняття
стресового стану (за запитом класних керівників)
|
·
проведення «годин психолога»;
·
перегляд відео фільму «Станція
призначення – життя»;
·
оформлення інформаційного
куточку «Стоп насиллю»;
·
розміщення інформації «Ознаки булінгу»
в блог психолога «Крок до успіху».
·
Семінар-практикум для дітей
залучених до роботи шкільної служби
порозуміння «Базові практичні навички медіації. Техніка кола»
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
анкетування до Всесвітнього дня
боротьби з насильством в сім’ї;
·
анкетування учнів з питань
торгівлі людьми;
·
діагностика емоційного стану
«внутрішніх мігрантів»;
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
проведення профілактичних бесід
з учнями «Ознаки булінгу», «Правова відповідальність за булінг», «Проблема торгівлі людьми в Україніта
світі».
|
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики;
·
розвивальна робота (тренінги) з
учнями, які беруть участь у предметних олімпіадах, з метою формування
впевненості та профілактики перевантаження і стресів
|
·
консультування учнів, які беруть
участь у предметних олімпіадах;
·
консультування педагогів з питань
участі в конкурсі «Вчитель року»;
· індивідуальні та групові консультації педагогів, батьків,
старшокласників за запитом
·
знайомство учнів 10-11 класів з
поняттям «Професійно важливі якості»;
·
заняття з учнями «Зняття
стресового стану (за запитом класних керівників)
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточку «Стоп насиллю».
·
розміщення інформації «Ознаки булінгу»
в блог психолога «Крок до успіху».
·
розміщення інформації «Торгівля
людьми» » в блог психолога «Крок до успіху».
·
Семінар-практикум для дітей
залучених до роботи шкільної служби
порозуміння «Базові практичні навички медіації. Техніка кола»
|
ГРУДЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
діагностика «Сімейні цінності»;
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточка «Права дітей».
·
оформлення інформаційного
куточка «Сімейні цінності: традиції та сучасність».
|
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностик
|
·
консультації з педагогами про
форми профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей,
конфліктів у педагогічній практиці;індивідуальне та групове консультування
учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах з питань захисту прав дітей
|
·
підготовка психодіагностичного,
корекційно -розвивального інструментарію;
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
·
оформлення інформаційних
куточків психолога;
·
ведення індивідуальних карток
дітей «групи ризику»;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень;
·
складання статистичного та
аналітичного звітів про виконану роботу в І семестрі;
·
підготовка та проведення семінара-практикуму
«Емоційний інтелект як передумова розвитку особистості педагога в умовах
НУШ»..
|
Школа ІІ ступеня
|
·
профорієнтаційні дослідження
(учні 9 класів);
·
анкетування «Що Ви знаєте про
СНІД?», Відношення молоді до наркотиків. (8-9 класи);
·
діагностика «Сімейні цінності»;
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
участь у проведенні тематичних
тижнів «За здоровий спосіб життя»;
·
оформлення інформаційного
куточка «Сімейні цінності: традиції та сучасність».
|
·
корекційно-відновлювальна та
розвивальна робота за запитом
|
·
консультування учнів, педагогів,
батьків з питань професійного самовизначення;
·
консультування педагогів з
питань покращення психологічного клімату класного колективу;
·
консультування педагогів з
питань психологічних аспектів національно-патріотичного виховання;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах з питань захисту прав дітей
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
профорієнтаційні дослідження,
анкетування «Чи подобається вам предмет?» (учні 10 класу);
·
анкетування «Що Ви знаєте про
СНІД?», Відношення молоді до наркотиків;
·
діагностика «Сімейні цінності»
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
|
·
участь у проведенні тематичних
тижнів «За здоровий спосіб життя»;
·
оформлення інформаційного
куточка «Сімейні цінності: традиції та сучасність».
|
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики;
· розвивальна робота (тренінги) з учнями, які беруть участь у
предметних олімпіадах, з метою формування впевненості та профілактики
перевантаження і стресів;
·
корекційна робота (методика
самодіагностування) щодо вибору професії.
|
·
консультування учнів з питань
професійного самовизначення;
·
консультування учнів, які беруть
участь у предметних олімпіадах;
·
консультування педагогів з
питань психологічних аспектів національно-патріотичного виховання;
·
індивідуальні та групові
консультації педагогів, батьків, старшокласників за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
інформаційний лекторій «Молодь
за здоровий спосіб життя»;
·
заняття з учнями за проектом
«Захисти себе від ВІЛ»;
·
інформаційно-просвітницька акція
до Всесвітнього Дня боротьби проти СНІДу (1 грудня);
·
масові заходи в рамках акції «16
днів проти насильства» (25 листопада-10 грудня)
|
СІЧЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа
І ступеня
|
·
діагностика проблем, які
пов’язані з шкільною неуспішністю (учні
2-4 класів);
·
індивідуальна та групова діагностика
за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
|
·
індивідуальна та групова
корекційно-розвивальна робота з метою подолання проблем які пов’язані з
шкільною неуспішністю (учні
2-4 класів)
|
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом;
·
консультування батьків майбутніх
першокласників.
(за запитом)
|
·
проведення годин психолога;
·
виступи перед учнями на тему ««Як
протистояти тиску з боку однолітків»
|
·
підготовка психодіагностичного,
корекційно-розвивального інструментарію;
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
оформлення інформаційних
куточків психолога;
·
ведення індивідуальних карток
дітей «групи ризику»;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень;
·
Підготовка до відкриття «Школи
майбутніх першокласників»;
|
Школа
ІІ ступеня
|
·
профорієнтаційні дослідження –
анкетування «Карта інтересів» А.Є. Голомшток (учні 9 класів);
·
дослідження особливостей
формування особистості обдарованих дітей;
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Поради
психолога: як знайти професію на все життя».
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
|
·
корекційно-відновлювальна робота
з дітьми «групи ризику», допомога в кризових ситуаціях;
·
розвивальна робота з
обдарованими дітьми для формування нормальної адаптації в соціумі;
·
розвивальна робота з учнями з
метою професійної орієнтації;
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики
|
·
консультування учнів з
питань самовиховання, професійного
самовизначення;
·
консультування педагогів та
батьків з питань професійного
самовизначення підлітків;
·
консультування батьків з питань
запобігання неуспішності, пропусків занять без поважних причин, запобігання
шкідливим звичкам
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи перед учнями на теми:
«Як стати успішним лідером», «Як протистояти тиску з боку однолітків»;
·
Тренінг для дітей залучених до
роботи у шкільній службі порозуміння «Вирішення конфліктів мирним шляхом.
Конфлікти в навчальному середовищі»
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
профорієнтаційні дослідження -
анкетування «Карта інтересів» А.Є. Голомшток (учні 11 класу);
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
·
діагностування вчителів які
атестуються, з метою складання «Методика вивчення індивідуального стиля
педагогічної діяльності вчителя»
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Поради
психолога: як знайти професію на все життя».
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
|
·
проведення «годин психолога»;
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики;
·
розвивальна робота (тренінги) з
учнями, які беруть участь у предметних олімпіадах, з метою формування
впевненості та профілактики перевантаження і стресів;
·
розвивальна робота з учнями з
метою професійної орієнтації.
|
·
консультування учнів, педагогів,
батьків з питань професійного самовизначення;
·
консультування учнів, які беруть
участь у предметних олімпіадах;
·
індивідуальне та групове
консультування педагогів, батьків старшокласників за запитом;
·
консультування вчителів, що
атестуються.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах з
питань професійного самовизначення;
·
оформлення інформаційного
куточка «Поради психолога: як знайти професію на все життя».
·
Тренінг для дітей залучених до
роботи у шкільній службі порозуміння «Вирішення конфліктів мирним шляхом.
Конфлікти в навчальному середовищі»
|
ЛЮТИЙ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
проведення дослідження
міжособистісних взаємин дітей у колективах ровесників для з’ясування і
усунення причин їх порушень;
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Правила
безпечного спілкування».
|
·
корекційно-відновлювальна та
розвивальна робота з учнями, в яких виявлено проблеми міжособистісних
взаємин;
·
індивідуальні консультації з
батьками, які неналежним чином виконують свої батьківські обов’язки.
|
·
консультування педагогів з
питань удосконалення міжособистісних стосунків учнів, покращення
психологічного клімату класного колективу;
·
індивідуальне та групове консультування
учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
психологічні уроки «Вчимося
спілкуватися».
|
·
підготовка психодіагностичного
та корекційно-розвивального інструментарію;
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
·
оформлення інформаційних
куточків психолога;
·
ведення індивідуальних карток
дітей «групи ризику»;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень;
|
Школа ІІ ступеня
|
·
дослідження мотивів професійної
діяльності учнів 9 класів, співвідношення інтересі, потреб з можливостями
учнів;
·
визначення освітніх потреб
випускників 9 класів;
·
виявлення комунікативних та
організаторських нахилів учнів 9 класів (методика КОС)
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Правила
безпечного спілкування».
·
Семінар-практикум «Запобігання
насильства над дітьми»
|
·
проведення «годин психолога»;
·
розвивальна робота (тренінги) з
учнями з метою формування впевненості та профілактики стресів перед іспитами;
·
розвивальна робота з учнями з
метою професійної орієнтації;
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики
|
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом;
·
консультації учнів випускних
класів з проблеми вибору професії.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
індивідуальні бесіди для батьків
учнів випускних класів з питань здобуття повної середньої освіти або працевлаштування. (за запитом)
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
дослідження ціннісних орієнтацій
старшокласників (10 клас);
·
дослідження рівня психологічної
культури (11 клас)
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Правила
безпечного спілкування».
·
Семінар-практикум «Запобігання
насильства над дітьми»
|
·
проведення «годин психолога»;
·
тренінгові заняття з учнями з
метою розвитку емоцій та почуттів, формування ціннісних орієнтацій;
·
розвивальна робота (тренінги) з
учнями з метою формування впевненості та профілактики стресів перед іспитами;
·
розвивальна робота з учнями з
метою професійної орієнтації;
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики
|
·
консультування учнів, педагогів,
батьків з питань професійного самовизначення;
·
індивідуальне та групове
консультування старшокласників за запитом
·
Консультації учнів випускних
класів з проблеми вибору професії.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах
|
БЕРЕЗЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
контроль діагностування впливу ЗМІ на підростаюче покоління (1-4
класи);
·
діагностика готовності майбутніх
першокласників до шкільного навчання (за бажанням батьків);
·
вивчення рівня здоров’я та
сформованості мотивації навчальної діяльності майбутніх першокласників (ДНЗ
№262, №274)
|
·
проведення «годин психолога»;
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Вплив ЗМІ на
свідомість людини».
|
·
корекційно-розвивальна робота за
запитом
|
·
консультування педагогів з
питань забезпечення наступності між
початковою та середньою ланками навчання;
·
консультування педагогів,
батьків з питань особливостей розвитку емоційної сфери молодших школярів
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на педагогічних радах,
нарадах, семінарах на тему: «Наступність між початковою та середньою ланками
навчання»
·
бесіда з батьками, вчителями з
теми: «Дитина – майбутній школяр»
|
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
участь у роботі Ради
профілактики правопорушень;
·
участь у роботі атестаційної
комісії закладу;
·
оформлення інформаційних
куточків психолога;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень;
·
підготовка до психолого –
педагогічного консиліуму по 4-м, 9-м, 11-м класам;
·
розробка діагностичного мінімуму
учнів 4-х класів щодо вивчення психологічної готовності до навчання у
середній ланці школи
·
організація школи майбутнього
першокласника;
·
підготовка та проведення психологічного тренінгу "Управління емоціями".
|
Школа ІІ ступеня
|
·
контроль діагностування впливу ЗМІ на підростаюче покоління;
·
діагностика тривожності та
агресивності школярів. (6-9 класи);
·
діагностика готовності учнів до
професійного самовизначення;
·
анкета професійного
самовизначення учнів 9-х класі на вибір профільного предмету.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Вплив ЗМІ на
свідомість людини».
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Поради
психолога: як знайти професію на все життя».
·
участь у роботі Ради
профілактики
|
·
розвивальна робота з метою
підготовки учнів до вибору профілю навчання;
·
тренінгові заняття з учнями
«Готуємось до ДПА» (формування впевненості та профілактика стресів перед
іспитами);
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики
|
·
консультування учнів з
питань самовиховання та професійного
самовизначення;
·
консультування педагогів,
батьків з питань підготовки учнів до ДПА;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи перед учнями на тему: «Як
не помилитися у виборі профілю навчання» тощо;
·
виступи на батьківських зборах, педагогічних
радах, нарадах, семінарах
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
індивідуальна та групова діагностика
за потребою, за запитом
·
контроль діагностування впливу ЗМІ на підростаюче покоління;
·
діагностика тривожності та
агресивності школярів (10 класи);
·
діагностика психологічного
розвитку випускників (11 класи)
|
·
проведення «годин психолога»;
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Вплив ЗМІ на
свідомість людини».
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Як запам’ятати
навчальний матеріал. Поради психолога»
·
участь у роботі Ради
профілактики
|
·
тренінгові заняття з учнями
«Готуємось до ДПА та ЗНО» (формування впевненості та профілактика стресів
перед іспитами);
·
корекційно-розвивальна робота за
результатами діагностики
|
·
групове консультування учнів з питань
професійного самовизначення;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
лекції для учнів на тему: «Як не
помилитися у виборі професії» тощо;
·
виступи на батьківських зборах,
нарадах, семінарах
·
оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Поради батькам - як допомогти дітям підготувати пі
до іспитів».
|
КВІТЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
діагностика готовності учнів 4
класів до навчання в середній ланці школи (рівень тривожності,
стресостійкості, мотивації, логічного мислення)
·
індивідуальна та групова
діагностика за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Подолай
стрес: способи емоційної саморегуляції. Поради психолога»
|
·
проведення корекційних та
розвивальних занять з метою підготовки учнів 4 класу до навчання в 5 класі
«Попереду в нас п’ятий клас»
|
·
консультування педагогів з
питань забезпечення наступності між
початковою та середньою ланками навчання;
·
консультування батьків з питань
підготовки учнів 4 класу до навчання в середній ланці школи;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах
на тему: «Як підготувати дитину до 5 класу»;
·
виступи на педагогічних радах
«Психологічна готовність учнів початкової школи до переходу у старшу школу»
·
Робота з ДНЗ № 262, 274 по
залучення дітей до школи.
|
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
підготовка до проведення
виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»;
·
участь у навчально-методичних
семінарах;
·
участь у засіданні методичного
об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень
·
психолого-педагогічний консиліум
по 4-м класам.
|
Школа ІІ ступеня
|
·
діагностування на визначення рівня стресостійкісті учнів 9-х класів перед складанням ДПА.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Подолай
стрес: способи емоційної саморегуляції. Поради психолога»
|
·
тренінгові заняття з учнями «Готуємось до ДПА» (формування впевненості,
профілактика стресів)
·
консультування учнів які не
визначилися з майбутнім вибором професії. Розробка професіограми (за запитом).
|
·
консультування учнів з
питань самовиховання та професійного
самовизначення;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи перед учнями на тему: «Як
підготуватися до ДПА»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
діагностування на визначення рівня стресостійкісті учнів 11-х класів перед складанням ЗНО.
·
індивідуальна та групова діагностика
за потребою, за запитом
|
·
Оформлення інформаційного
куточка, блогу психолога «Подолай
стрес: способи емоційної саморегуляції. Поради психолога»
|
·
проведення «годин психолога»;
· тренінгові заняття з учнями
«Готуємось до ЗНО» (формування впевненості та профілактика стресів
перед іспитами);
·
консультування учнів які не
визначилися з майбутнім вибором професії. Розробка професіограми (за запитом).
|
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
лекції для учнів на тему: «Як
успішно скласти іспити та ЗНО»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах
|
ТРАВЕНЬ, ЧЕРВЕНЬ
Діагностика
|
Профілактика
|
Корекція
|
Консультації
|
Просвіта
|
Інше (Організаційно-методична
робота. Зв’язки з громадськістю)
|
|
Школа І ступеня
|
·
вивчення рівнів вихованості на
кінець навчального року учнів 1-4 класів;
·
індивідуальна та групова діагностика
за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
бесіда з учнями 4-х класів на
тему «Труднощі навчання у середній ланці. Як їх подолати?»
|
·
проведення корекційних та
розвивальних занять з метою підготовки учнів 4 класу до навчання в 5 класі;
|
·
консультування батьків з питань
підготовки учнів 4 класу до навчання в середній ланці школи;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом;
·
консультування майбутніх
першокласників.
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах
|
·
підготовка до виступів на
батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів;
·
участь у підсумковому засіданні
методичного об’єднання практичних психологів;
·
самоосвіта, ознайомлення з
психологічною та методичною літературою;
·
складання аналітичних довідок за
результатами проведених діагностичних досліджень;
·
складання статистичного та
аналітичного звітів про виконану роботу впродовж навчального року
·
розробка рекомендацій для учнів
4-х, 9-х та 11-х класів у зв’язку з ДПА, ЗНО;.
·
підготовка до ППК (9, 11 класи).
|
Школа ІІ ступеня
|
·
вивчення рівнів вихованості на
кінець навчального року учнів 5-9 класів;
·
індивідуальна та групова діагностика
за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
участь у роботі Ради
профілактики
|
·
тренінгові заняття з учнями «Скласти
іспити – це просто!» з метою формування впевненості та профілактики стресів
|
·
консультування учнів з
питань професійного самовизначення;
·
консультування учнів з метою
надання рекомендацій як справлятися з можливими стресами під час іспитів;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах
|
|
Школа ІІІ ступеня
|
·
вивчення рівнів вихованості на
кінець навчального року учнів 10-11класів;
·
індивідуальна та групова діагностика
за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
участь у роботі Ради
профілактики
|
·
тренінгові заняття з учнями «Скласти
іспити – це просто!» з метою формування впевненості та профілактики стресів
|
·
консультування учнів з
питань професійного самовизначення;
·
індивідуальне та групове
консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом
|
·
проведення «годин психолога»;
·
виступи на батьківських зборах,
педагогічних радах, нарадах, семінарах
|
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.