| 
ЗАТВЕРДЖУЮ 
Директор ЗОШ №84 
________ 
  З.В. Діденко 
«____»___________ 2019 р | 
ПОГОДЖУЮ: 
Керівник РМЦ 
практичних психологів та соціальних
  педагогів 
________ С.М. Бородай 
«____»____________ 2019 р. | 
РІЧНИЙ ПЛАН *
роботи практичного психолога
Лізвінського
Віталія Леонідовича
(прізвище,
ім'я, по батькові ) 
Запорізької
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №84
(назва
закладу освіти)
на 2019 -2020 навчальний
рік
ВСТУП
Склад психологічної служби закладу освіти.
1.     Практичний
психолог - Лізвінський Віталій Леонідович.
2.     Соціальний
педагог – Младенова Людмила Петрівна.
Нормативне забезпечення.
Діяльність
практичного психолога ґрунтується на «Положенні про психологічну службу у
системі освіти України» (згідно наказу МОН України від 22.05.2018 р. №509);
листа МОН України від 18.07. 2019 р.  №
1/9-462 «Про пріоритетні напрями психологічної служби у системі освіти на 2019-2020
навчальний рік; листа МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію
працівників психологічної служби у системі освіти України»
І. Аналітична частина
Досягненнями минулого навчального року можна вважати такі результати:
-      
забезпечено комплексну діагностику сфер розвитку учнів;
-      
забезпечено психологічну підтримку учням та батькам
«вимушених переселенців» та учасників «АТО»;
-      
забезпечено психологічний супровід виховного процесу з питань
профілактики негативних явищ в учнівському колективі: проявів насилля,
правопорушень, шкідливих звичок, суїциду тощо;
-      
здійснено психологічний супровід вчителів у період атестації;
-      
забезпечено психологічну просвіту батьків;
-      
удосконалено роботу з профілактики і усунення факторів
негативного впливу інформативного простору на особистісний розвиток учнів;
Діяльність практичного психолога відповідає вимогам, котрі зазначені у
Положенні про психологічну службу школи та функціональних обов’язків на 2019-2020
навчальний рік.
Діяльність була спрямована на виконання наступних завдань: психологічна
просвіта педагогічного колективу, учнів, батьків. Психологічна профілактика,
своєчасне попередження відхилень у становленні особистості, труднощів у
міжособистісних стосунках, розв’язання конфліктів. Надання
психолого-педагогічної допомоги дітям та батькам дітей вимушених переселенців
та тим які перебувають у кризовій ситуації. Консультативно-методична допомога
всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків,
створення сприятливих психологічних умов для їхнього  розвитку, та з особистих питань.
Протягом навчального року не виникало
проблемних ситуацій, які б заважали виконанню функціональних обов’язків.
Створено необхідні умови для продуктивної праці.
ІІ. Цілепокладаюча
частина
Мета психологічної служби: психологічний супровід навчально -
виховного процесу у формуванні та вдосконалення професійної компетентності
педагогічного та учнівського колективів на засадах акмеології.
Задачі:
•                   
Підвищення рівня психологічних знань учнівського та
педагогічного колективів, через виступи на педагогічних семінарах та нарадах,
проведення розвивальних занять, міні тренінгів, 
діагностування , консультування.
•                   
Забезпечення комплексної діагностики дітей до навчання у
школі, створення сприятливих умов адаптації дитини.
•                   
Створення сприятливого психологічного клімату в учнівському
та педагогічному колективах, розвиваючи критичного мислення,  профілактика конфліктів.
•                   
Підвищення рівня толерантності педагогічного та учнівського
колективів до учнів та батьків «вимушених переселенців».
•                   
Здійснення постійної 
роботи з профілактики і усунення факторів негативного впливу
інформативного простору на особистісний розвиток учня.
•                   
Забезпечення психологічного супроводу виховного процесу з
питань профілактики негативних явищ в учнівському колективі: проявів насилля,
правопорушень, шкідливих звичок, суїциду тощо. 
•                   
Здійснення психологічного супроводу вчителів у період
атестації. 
Запит адміністрації
закладу освіти: 
Науково-методична тема «Втілення принципів
акмеологічної освіти в практику навчання 
та виховання учнів з метою реалізації змістовних ліній Концепції Нової
української школи».
Вибір теми
здійснено у відповідності до науково-методичної теми школи на 2015-2020 роки є:
«Акмеологічний підхід до організації освітнього процесу, як передумова
реалізації нових Державних стандартів освіти та розвитку творчого потенціалу
педколектива».
ІІІ. Змістова частина
ВЕРЕСЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультування | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·      
  спостереження за мікрокліматом у
  класних колективах, стилем спілкування учнів з учителем та один з одним під
  час уроків (відвідування уроків) та в позаурочний час; 
·      
  ввивчення рівнів вихованості учнів 1-4 класів; 
·      
  виявлення дітей «групи ризику». | 
·     
  профілактичні бесіди-консультації
  з учителями, що працюють у 1-класах про індивідуальні особливості
  першокласників | 
·     
  корекційно-розвивальні заняття з
  новоприбулими учнями, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до нового
  класного колективу, школи. | 
·      
  консультування педагогів та
  батьків учнів перших класів з питань адаптації; 
·      
  консультування педагогів,
  батьків новоприбулих учнів, та в разі потреби, самих новоприбулих учнів. 
·      
  Консультування «молодих
  педагогів». | 
·      
  «Ваша дитина пішла до школи»,
  «Увага – адаптація!» - поради батькам (в інформаційному куточку, та в блозі психолога «Крок
  до успіху»)  | 
·      
  складання плану роботи
  психологічної служби на 2019-2020 н.р. 
·      
  оновлення банку даних учнів ЗНЗ; 
·      
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·      
  оформлення інформаційних
  куточків для батьків; 
·      
  розробка рекомендацій батькам
  молодших школярів для покращення адаптаційного періоду самоосвіта,
  ознайомлення з психологічною та методичною літературою; 
·      
  участь у роботі шкільної
  атестаційної комісії | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·      
  спостереження за поведінкою
  учнів п’ятих класів та новоприбулими учнями; 
·      
  індивідуальна діагностика за
  потребою; 
·      
  вивчення рівнів вихованості
  учнів 5-9 класів. | 
·     
  профілактичні бесіди-консультації
  з учителями, що працюють у 5-х класах про індивідуальні особливості п’ятикласників; | 
·      
  корекційно-розвивальні заняття з
  новоприбулими учнями, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до нового
  класного колективу, школи. | 
·      
  індивідуальне та групове
  консультування педагогів та батьків учнів п’ятих класів з питань адаптації; | 
·      
  проведення «годин психолога»; 
·      
  виступи на виховних годинах. 
·      
  Семінар-практикум для дітей
  залучених до роботи  шкільної служби
  порозуміння «Медіатор: роль, вимоги, функції» | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·      
  вивчення рівнів вихованості
  учнів 10-11
  класів; 
·      
  спостереження за поведінкою
  учнів десятих класів та новоприбулими учнями; 
·      
  індивідуальна діагностика за
  потребою. | 
·     
  профілактичні бесіди-консультації
  з учителями 10-х класів про індивідуальні особливості десятикласників; | 
·      
  корекційно-розвивальні заняття з
  новоприбулими учнями, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до нового
  класного колективу, школи. | 
·      
  індивідуальне та групове
  консультування старшокласників за запитом | 
·      
  проведення «годин психолога»; 
·      
  виступи на виховних годинах. 
·      
  Семінар-практикум для дітей
  залучених до роботи  шкільної служби
  порозуміння «Медіатор: роль, вимоги, функції» | 
ЖОВТЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·      
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом 
·      
  дослідження адаптивного періоду
  учнів 1-го класу, (спостереження). 
·      
  анкетування батьків учнів 1-4 класів «Вплив ЗМІ на
  розвиток підростаючого покоління»; 
·      
  діагностика ціннісного ставлення
  і орієнтирів особистості (4 класи) | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  профілактичні бесіди з учнями
  про вплив ЗМІ на свідомість дитини. | 
·      
  корекційно-розвивальні заняття з
  учнями 1-х класів, в яких спостерігаються труднощі в адаптації до класного
  колективу, школи ; 
·  
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностик; | 
·     
  консультування педагогів з
  питань психологічних основ інклюзивної освіти. 
·     
  консультування педагогів з
  питань попередження шкідливих звичок серед учнівської молоді. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  «Роль сім’ї у розвитку дитини»
  (інформація для стенду). | 
·     
  підготовка психодіагностичного
  інструментарію; 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; 
·     
  оформлення інформаційних
  куточків психолога; 
·     
  складання індивідуальних карток
  дітей «групи ризику»; 
·     
  розробка рекомендацій щодо
  роботи з дітьми із високим рівнем дезадаптації; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень 
·     
  психолого-педагогічний консиліум
  «Психологічна адаптація учнів 5-х класів до нових умов навчання у середній
  ланці»; | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·      
  дослідження адаптивного періоду
  учнів 5-го класу (спостереження). 
·     
  анкетування батьків учнів 5-9
  класів «Вплив ЗМІ на розвиток підростаючого покоління»: 
·     
  моніторинг рівня навчаємості (7,
  8 класи); 
·     
  діагностика ціннісного ставлення
  і орієнтирів особистості (5-9 класи); 
·     
  виявлення суїцидальної поведінки
  (учні 7-9 класів). | 
·     
  профілактичні бесіди з учнями
  про вплив ЗМІ на свідомість дитини. 
·     
  проведення профілактичних бесід
  з учнями щодо попередження шкідливих звичок (куріння, п’янство, вживання
  психоактивних речовин), що призводять до девіантної поведінки. 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики; 
·     
  заняття з учнями 5-7 класів
  «Протидія булінгу в дитячому середовищі». | 
·     
  корекційно-відновлювальна та
  розвивальна робота з учнями 5 класів, які мають труднощі в адаптації; 
·  
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностик; | 
·     
  консультування «Про причини
  труднощів адаптації п’яткласників і шляхи взаємодії в їх подоланні» (вчителі
  та батьки учнів 5 класів, за запитом); 
·     
  консультування  класних керівників та батьків учнів за
  результатами проведених досліджень; 
·     
  консультування педагогів з
  питань психологічних основ інклюзивної освіти 
·     
  консультування педагогів з
  питань попередження шкідливих звичок серед учнівської молоді. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  проведення
  психолого-педагогічного семінару для вчителів, які викладають у п’ятих
  класах, з питань адаптації учнів до нових умов навчання; 
·     
  лекція для учнів 5-9 класів
  «Обізнаність учнів із статутними нормами своїми правами та обов’язками»; 
·     
  Семінар-практикум для дітей
  залучених до роботи  шкільної служби
  порозуміння «Шляхи профілактики та подолання конфліктів у навчальному
  середовищі» | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  поглиблене вивчення
  психологічних особливостей проблемних учнів, визначення причин труднощів, які
  вони переживають; 
·     
  анкетування батьків учнів 10-11
  класів «Вплив ЗМІ на розвиток підростаючого покоління»; 
·     
  діагностика ціннісного ставлення
  і орієнтирів особистості (10-11 класи) 
·     
  виявлення суїцидальної поведінки
  (учні 10-11 класів). | 
·     
  профілактичні бесіди з учнями
  про вплив ЗМІ на свідомість дитини. 
·     
  проведення профілактичних бесід
  з учнями щодо попередження негативних проявів в учнівських колективах
  (куріння, п’янство, вживання психоактивних речовин), що призводить до
  девіантної поведінки. 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики; 
·     
  заняття з учнями 9-11 класів
  «Протидія булінгу в дитячому середовищі». | 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики; 
·     
  розвивальна робота (тренінги) з
  учнями, які беруть участь у предметних олімпіадах, з метою формування
  впевненості та профілактики перевантаження і стресів | 
·     
  консультування учнів, які беруть
  участь у предметних олімпіадах; 
·     
  консультування педагогів з
  питань психологічних основ інклюзивної освіти; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування педагогів, батьків, старшокласників за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на виховних годинах; 
·     
  лекція для учнів 10-11 класів «Обізнаність
  учнів із статутними нормами своїми правами та обов’язками»; 
·     
  Семінар-практикум для дітей
  залучених до роботи  шкільної служби
  порозуміння «Шляхи профілактики та подолання конфліктів у навчальному
  середовищі» | 
ЛИСТОПАД 
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·     
  діагностика проблем, які
  пов’язані зі шкільною неуспішністю (учні  
2-4 класів); 
·     
  проведення діагностичного
  мінімуму для учнів 1-х класів - проективна методика «Мій клас»; 
·     
  анкетування до Всесвітнього дня
  боротьби з насильством в сім’ї; 
·     
  діагностика емоційного стану
  «внутрішніх мігрантів» 
·       індивідуальна та групова діагностика за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  проведення профілактичних бесід
  з учнями «Ознаки булінгу», «Правова відповідальність за булінг». | 
·     
  індивідуальна та групова
  корекційно-розвивальна робота з метою подолання проблем які пов’язані з
  шкільною неуспішністю (учні 2-4 класів) 
·     
  корекційно-розвивальна робота з
  метою полегшення адаптації до школи (учні 1 класів, в яких спостерігаються
  труднощі в адаптації) | 
·     
  консультування батьків з питань
  попередження агресивної поведінки та жорстокості дітей; 
·     
  бесіди з вчителями про форми
  профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей,
  конфліктів у педагогічній практиці; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на виховних годинах; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточку «Стоп насиллю»; 
·     
  Розміщення інформації «Ознаки булінгу»
  в блог психолога «Крок до успіху». | 
·     
  підготовка психодіагностичного
  інструментарію; 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; 
·     
  оформлення інформаційних
  куточків психолога; 
·     
  ведення індивідуальних карток
  дітей «групи ризику»; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень; 
·     
  психолого-педагогічний консиліум
  «Психологічна адаптація учнів 1-х класів в умовах змін організації освітнього
  простору»; | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·     
  дослідження з метою  виявлення дітей «групи ризику», проблемних
  та важковиховуваних учнів; 
·     
  виявлення дітей, які мають
  низький рівень адаптації до нових умов навчання в середній ланці школи (учні
  5 класів) 
·     
  анкетування до Всесвітнього дня
  боротьби з насильством в сім’ї; 
·     
  анкетування учнів 9 класів з
  питань торгівлі людьми; 
·     
  діагностика емоційного стану
  «внутрішніх мігрантів» | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·      
  проведення профілактичних бесід
  з учнями «Ознаки булінгу», «Правова відповідальність за булінг»,  «Проблема торгівлі людьми в Україніта
  світі». | 
·     
  корекційно-відновлювальна робота
  з дітьми, які мають низький рівень адаптованості, з метою формування
  адекватних способів поведінки (учні 5 класів); 
·     
  корекційно-відновлювальна робота
  з учнями з девіантною поведінкою | 
·     
  консультування батьків з питань
  агресивної поведінки та жорстокості дітей; 
·     
  бесіди з вчителями про форми
  профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом 
·     
  знайомство учнів 8-9 класів з
  поняттям «Професійно важливі якості»; 
·     
  заняття з учнями «Зняття
  стресового стану (за запитом класних керівників) | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·      
  перегляд відео фільму «Станція
  призначення – життя»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточку «Стоп насиллю»; 
·     
  розміщення інформації «Ознаки булінгу»
  в блог психолога «Крок до успіху». 
·     
  Семінар-практикум для дітей
  залучених до роботи  шкільної служби
  порозуміння «Базові практичні навички медіації. Техніка кола» | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  анкетування до Всесвітнього дня
  боротьби з насильством в сім’ї; 
·     
  анкетування учнів з питань
  торгівлі людьми; 
·     
  діагностика емоційного стану
  «внутрішніх мігрантів»; 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·      
  проведення профілактичних бесід
  з учнями «Ознаки булінгу», «Правова відповідальність за булінг»,  «Проблема торгівлі людьми в Україніта
  світі». | 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики; 
·     
  розвивальна робота (тренінги) з
  учнями, які беруть участь у предметних олімпіадах, з метою формування
  впевненості та профілактики перевантаження і стресів | 
·     
  консультування учнів, які беруть
  участь у предметних олімпіадах; 
·     
  консультування педагогів з питань
  участі в конкурсі «Вчитель року»; 
·       індивідуальні та групові консультації педагогів, батьків,
  старшокласників за запитом 
·     
  знайомство учнів 10-11 класів з
  поняттям «Професійно важливі якості»; 
·     
  заняття з учнями «Зняття
  стресового стану (за запитом класних керівників)  | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточку «Стоп насиллю». 
·     
  розміщення інформації «Ознаки булінгу»
  в блог психолога «Крок до успіху». 
·     
  розміщення інформації «Торгівля
  людьми» » в блог психолога «Крок до успіху». 
·     
  Семінар-практикум для дітей
  залучених до роботи  шкільної служби
  порозуміння «Базові практичні навички медіації. Техніка кола» | 
ГРУДЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·     
  діагностика «Сімейні цінності»; 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка «Права дітей». 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка «Сімейні цінності: традиції та сучасність». | 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностик | 
·     
  консультації з педагогами про
  форми профілактичної роботи, спрямованої на подолання насильства серед дітей,
  конфліктів у педагогічній практиці;індивідуальне та групове консультування
  учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·  
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах з питань захисту прав дітей | 
·          
  підготовка психодіагностичного,
  корекційно -розвивального інструментарію; 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; 
·     
  оформлення інформаційних
  куточків психолога; 
·     
  ведення індивідуальних карток
  дітей «групи ризику»; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень; 
·     
  складання статистичного та
  аналітичного звітів про виконану роботу в І семестрі; 
·     
  підготовка та проведення семінара-практикуму
  «Емоційний інтелект як передумова розвитку особистості педагога в умовах
  НУШ».. | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·     
  профорієнтаційні дослідження
  (учні 9 класів); 
·     
  анкетування «Що Ви знаєте про
  СНІД?», Відношення молоді до наркотиків. (8-9 класи); 
·     
  діагностика «Сімейні цінності»; 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  участь у проведенні тематичних
  тижнів «За здоровий спосіб життя»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка «Сімейні цінності: традиції та сучасність». | 
·     
  корекційно-відновлювальна та
  розвивальна робота за запитом | 
·     
  консультування учнів, педагогів,
  батьків з питань професійного самовизначення; 
·     
  консультування педагогів з
  питань покращення психологічного клімату класного колективу; 
·     
  консультування педагогів з
  питань психологічних аспектів національно-патріотичного виховання; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·      
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах з питань захисту прав дітей | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  профорієнтаційні дослідження,
  анкетування «Чи подобається вам предмет?» (учні 10 класу); 
·     
  анкетування «Що Ви знаєте про
  СНІД?», Відношення молоді до наркотиків; 
·     
  діагностика «Сімейні цінності» 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом | 
·     
  участь у проведенні тематичних
  тижнів «За здоровий спосіб життя»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка «Сімейні цінності: традиції та сучасність». | 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики; 
·       розвивальна робота (тренінги) з учнями, які беруть участь у
  предметних олімпіадах, з метою формування впевненості та профілактики
  перевантаження і стресів; 
·     
  корекційна робота (методика
  самодіагностування) щодо вибору професії. | 
·     
  консультування учнів з питань
  професійного самовизначення; 
·     
  консультування учнів, які беруть
  участь у предметних олімпіадах; 
·     
  консультування педагогів з
  питань психологічних аспектів національно-патріотичного виховання; 
·     
  індивідуальні та групові
  консультації педагогів, батьків, старшокласників за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  інформаційний лекторій «Молодь
  за здоровий спосіб життя»; 
·     
  заняття з учнями за проектом
  «Захисти себе від ВІЛ»; 
·     
  інформаційно-просвітницька акція
  до Всесвітнього Дня боротьби проти СНІДу (1 грудня); 
·     
  масові заходи в рамках акції «16
  днів проти насильства» (25 листопада-10 грудня) | 
СІЧЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа
  І ступеня | 
·     
  діагностика проблем, які
  пов’язані з шкільною неуспішністю (учні  
2-4 класів); 
·     
  індивідуальна та групова діагностика
  за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; | 
·     
  індивідуальна та групова
  корекційно-розвивальна робота з метою подолання проблем які пов’язані з
  шкільною неуспішністю (учні  
2-4 класів) | 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом; 
·     
  консультування батьків майбутніх
  першокласників.  
(за запитом) | 
·       
  проведення годин психолога; 
·       
  виступи перед учнями на тему ««Як
  протистояти тиску з боку однолітків» | 
·     
  підготовка психодіагностичного,
  корекційно-розвивального інструментарію; 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  оформлення інформаційних
  куточків психолога; 
·     
  ведення індивідуальних карток
  дітей «групи ризику»; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень; 
·     
  Підготовка до відкриття «Школи
  майбутніх першокласників»; | 
| 
Школа
  ІІ ступеня | 
·     
  профорієнтаційні дослідження –
  анкетування «Карта інтересів» А.Є. Голомшток (учні 9 класів); 
·     
  дослідження особливостей
  формування особистості обдарованих дітей; 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Поради
  психолога: як знайти професію на все життя». 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; | 
·     
  корекційно-відновлювальна робота
  з дітьми «групи ризику», допомога в кризових ситуаціях; 
·     
  розвивальна робота з
  обдарованими дітьми для формування нормальної адаптації в соціумі; 
·     
  розвивальна робота з учнями з
  метою професійної орієнтації; 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики | 
·     
  консультування учнів з
  питань  самовиховання, професійного
  самовизначення; 
·     
  консультування педагогів та
  батьків з питань  професійного
  самовизначення підлітків; 
·     
   консультування  батьків з питань
  запобігання неуспішності, пропусків занять без поважних причин, запобігання
  шкідливим звичкам | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи перед учнями на теми:
  «Як стати успішним лідером», «Як протистояти тиску з боку однолітків»; 
·     
  Тренінг для дітей залучених до
  роботи у шкільній службі порозуміння «Вирішення конфліктів мирним шляхом.
  Конфлікти в навчальному середовищі» | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  профорієнтаційні дослідження -
  анкетування «Карта інтересів» А.Є. Голомшток (учні 11 класу); 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом 
·     
  діагностування вчителів які
  атестуються, з метою складання «Методика вивчення індивідуального стиля
  педагогічної діяльності вчителя» | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Поради
  психолога: як знайти професію на все життя». 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики; 
·     
  розвивальна робота (тренінги) з
  учнями, які беруть участь у предметних олімпіадах, з метою формування
  впевненості та профілактики перевантаження і стресів;  
·     
  розвивальна робота з учнями з
  метою професійної орієнтації. | 
·     
  консультування учнів, педагогів,
  батьків з питань професійного самовизначення; 
·     
  консультування учнів, які беруть
  участь у предметних олімпіадах; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування педагогів, батьків старшокласників за запитом; 
·     
  консультування вчителів, що
  атестуються. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на батьківських зборах з
  питань професійного самовизначення; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка «Поради психолога: як знайти професію на все життя». 
·     
  Тренінг для дітей залучених до
  роботи у шкільній службі порозуміння «Вирішення конфліктів мирним шляхом.
  Конфлікти в навчальному середовищі» | 
ЛЮТИЙ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·     
  проведення дослідження
  міжособистісних взаємин дітей у колективах ровесників для з’ясування і
  усунення причин їх порушень; 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Правила
  безпечного спілкування». | 
·     
  корекційно-відновлювальна та
  розвивальна робота з учнями, в яких виявлено проблеми міжособистісних
  взаємин; 
·     
  індивідуальні консультації з
  батьками, які неналежним чином виконують свої батьківські обов’язки. | 
·     
  консультування педагогів з
  питань удосконалення міжособистісних стосунків учнів, покращення
  психологічного клімату класного колективу; 
·     
  індивідуальне та групове консультування
  учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  психологічні уроки «Вчимося
  спілкуватися». | 
·     
  підготовка психодіагностичного
  та корекційно-розвивального інструментарію; 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; 
·     
  оформлення інформаційних
  куточків психолога; 
·     
  ведення індивідуальних карток
  дітей «групи ризику»; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень; | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·     
  дослідження мотивів професійної
  діяльності учнів 9 класів, співвідношення інтересі, потреб з можливостями
  учнів; 
·     
  визначення освітніх потреб
  випускників 9 класів; 
·     
  виявлення комунікативних та
  організаторських нахилів учнів 9 класів (методика КОС) | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Правила
  безпечного спілкування». 
·     
  Семінар-практикум «Запобігання
  насильства над дітьми» | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  розвивальна робота (тренінги) з
  учнями з метою формування впевненості та профілактики стресів перед іспитами;
   
·     
  розвивальна робота з учнями з
  метою професійної орієнтації; 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики | 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом; 
·     
  консультації учнів випускних
  класів з проблеми вибору професії. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  індивідуальні бесіди для батьків
  учнів випускних класів з питань здобуття повної середньої освіти або  працевлаштування. (за запитом) | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  дослідження ціннісних орієнтацій
  старшокласників (10 клас); 
·     
  дослідження рівня психологічної
  культури (11 клас) 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Правила
  безпечного спілкування». 
·     
  Семінар-практикум «Запобігання
  насильства над дітьми» | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  тренінгові заняття з учнями з
  метою розвитку емоцій та почуттів, формування ціннісних орієнтацій; 
·     
  розвивальна робота (тренінги) з
  учнями з метою формування впевненості та профілактики стресів перед іспитами;
   
·     
  розвивальна робота з учнями з
  метою професійної орієнтації; 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики | 
·     
  консультування учнів, педагогів,
  батьків з питань професійного самовизначення; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування старшокласників за запитом 
·     
  Консультації учнів випускних
  класів з проблеми вибору професії. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах | 
БЕРЕЗЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·     
  контроль діагностування  впливу ЗМІ на підростаюче покоління (1-4
  класи); 
·     
  діагностика готовності майбутніх
  першокласників до шкільного навчання (за бажанням батьків); 
·     
  вивчення рівня здоров’я та
  сформованості мотивації навчальної діяльності майбутніх першокласників (ДНЗ
  №262, №274) | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Вплив ЗМІ на
  свідомість людини». | 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  запитом | 
·     
  консультування педагогів з
  питань  забезпечення наступності між
  початковою та середньою ланками навчання; 
·     
  консультування педагогів,
  батьків з питань особливостей розвитку емоційної сфери молодших школярів | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на педагогічних радах,
  нарадах, семінарах на тему: «Наступність між початковою та середньою ланками
  навчання» 
·     
  бесіда з батьками, вчителями з
  теми: «Дитина – майбутній школяр» | 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики правопорушень; 
·     
  участь у роботі атестаційної
  комісії закладу; 
·     
  оформлення інформаційних
  куточків психолога; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень; 
·     
  підготовка до психолого –
  педагогічного консиліуму по 4-м, 9-м, 11-м класам; 
·     
  розробка діагностичного мінімуму
  учнів 4-х класів щодо вивчення психологічної готовності до навчання у
  середній ланці школи 
·     
  організація школи майбутнього
  першокласника; 
·     
  підготовка та проведення психологічного тренінгу "Управління емоціями". | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·     
  контроль діагностування  впливу ЗМІ на підростаюче покоління; 
·     
  діагностика тривожності та
  агресивності школярів. (6-9 класи); 
·     
  діагностика готовності учнів до
  професійного самовизначення; 
·     
  анкета професійного
  самовизначення учнів 9-х класі на вибір профільного предмету. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Вплив ЗМІ на
  свідомість людини». 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Поради
  психолога: як знайти професію на все життя». 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики | 
·     
  розвивальна робота з метою
  підготовки учнів до вибору профілю навчання; 
·     
  тренінгові заняття з учнями
  «Готуємось до ДПА» (формування впевненості та профілактика стресів перед
  іспитами); 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики | 
·     
  консультування учнів з
  питань  самовиховання та професійного
  самовизначення; 
·     
  консультування педагогів,
  батьків з питань підготовки учнів до ДПА; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи перед учнями на тему: «Як
  не помилитися у виборі профілю навчання» тощо; 
·     
  виступи на батьківських зборах, педагогічних
  радах, нарадах, семінарах | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  індивідуальна та групова діагностика
  за потребою, за запитом 
·     
  контроль діагностування  впливу ЗМІ на підростаюче покоління;  
·     
  діагностика тривожності та
  агресивності школярів (10 класи); 
·     
  діагностика психологічного
  розвитку випускників (11 класи) | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Вплив ЗМІ на
  свідомість людини». 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Як запам’ятати
  навчальний матеріал. Поради психолога» 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики | 
·     
  тренінгові заняття з учнями
  «Готуємось до ДПА та ЗНО» (формування впевненості та профілактика стресів
  перед іспитами); 
·     
  корекційно-розвивальна робота за
  результатами діагностики | 
·     
  групове консультування учнів з питань
  професійного самовизначення; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  лекції для учнів на тему: «Як не
  помилитися у виборі професії» тощо; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  нарадах, семінарах 
·     
  оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога «Поради батькам - як допомогти дітям підготувати пі
  до іспитів». | 
КВІТЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·     
  діагностика готовності учнів 4
  класів до навчання в середній ланці школи (рівень тривожності,
  стресостійкості, мотивації, логічного мислення) 
·     
  індивідуальна та групова
  діагностика за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Подолай
  стрес: способи емоційної саморегуляції. Поради психолога» | 
·     
  проведення корекційних та
  розвивальних занять з метою підготовки учнів 4 класу до навчання в 5 класі
  «Попереду в нас п’ятий клас»  | 
·     
  консультування педагогів з
  питань  забезпечення наступності між
  початковою та середньою ланками навчання; 
·     
  консультування батьків з питань
  підготовки учнів 4 класу до навчання в середній ланці школи; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на батьківських зборах
  на тему: «Як підготувати дитину до 5 класу»; 
·     
  виступи на педагогічних радах
  «Психологічна готовність учнів початкової школи до переходу у старшу школу» 
·     
  Робота з ДНЗ № 262, 274 по
  залучення дітей до школи. | 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  підготовка до проведення
  виховних годин, навчальних занять, «годин психолога»; 
·     
  участь у навчально-методичних
  семінарах; 
·     
  участь у засіданні методичного
  об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень 
·     
  психолого-педагогічний консиліум
  по 4-м класам. | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·     
  діагностування  на визначення рівня стресостійкісті  учнів 9-х класів перед складанням ДПА. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Подолай
  стрес: способи емоційної саморегуляції. Поради психолога» | 
·     
  тренінгові заняття з учнями  «Готуємось до ДПА» (формування впевненості,
  профілактика стресів) 
·     
  консультування учнів які не
  визначилися з майбутнім вибором професії. Розробка професіограми (за запитом). | 
·     
  консультування учнів з
  питань  самовиховання та професійного
  самовизначення; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи перед учнями на тему: «Як
  підготуватися до ДПА»; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  діагностування  на визначення рівня стресостійкісті  учнів 11-х класів перед складанням ЗНО. 
·     
  індивідуальна та групова діагностика
  за потребою, за запитом | 
·     
  Оформлення інформаційного
  куточка, блогу психолога  «Подолай
  стрес: способи емоційної саморегуляції. Поради психолога» | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·       тренінгові заняття з учнями 
  «Готуємось до ЗНО» (формування впевненості та профілактика стресів
  перед іспитами); 
·     
  консультування учнів які не
  визначилися з майбутнім вибором професії. Розробка професіограми (за запитом). | 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  лекції для учнів на тему: «Як
  успішно скласти іспити та ЗНО»; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах | 
ТРАВЕНЬ, ЧЕРВЕНЬ
| 
Діагностика | 
Профілактика | 
Корекція | 
Консультації | 
Просвіта | 
Інше (Організаційно-методична
  робота. Зв’язки з громадськістю) | |
| 
Школа І ступеня | 
·     
  вивчення рівнів вихованості на
  кінець навчального року учнів 1-4 класів; 
·     
  індивідуальна та групова діагностика
  за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  бесіда з учнями 4-х класів на
  тему «Труднощі навчання у середній ланці. Як їх подолати?» | 
·     
  проведення корекційних та
  розвивальних занять з метою підготовки учнів 4 класу до навчання в 5 класі; | 
·     
  консультування батьків з питань
  підготовки учнів 4 класу до навчання в середній ланці школи; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом; 
·     
  консультування майбутніх
  першокласників. | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах | 
·     
  підготовка до виступів на
  батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів; 
·     
  участь у підсумковому засіданні
  методичного об’єднання практичних психологів; 
·     
  самоосвіта, ознайомлення з
  психологічною та методичною літературою; 
·     
  складання аналітичних довідок за
  результатами проведених діагностичних досліджень; 
·     
  складання статистичного та
  аналітичного звітів про виконану роботу впродовж навчального року 
·     
  розробка рекомендацій для учнів
  4-х, 9-х та 11-х класів у зв’язку з ДПА, ЗНО;. 
·     
  підготовка до ППК (9, 11 класи). | 
| 
Школа ІІ ступеня | 
·     
  вивчення рівнів вихованості на
  кінець навчального року учнів 5-9 класів; 
·     
  індивідуальна та групова діагностика
  за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики | 
·     
  тренінгові заняття з учнями «Скласти
  іспити – це просто!» з метою формування впевненості та профілактики стресів | 
·     
  консультування учнів з
  питань  професійного самовизначення; 
·     
  консультування учнів з метою
  надання рекомендацій як справлятися з можливими стресами під час іспитів; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом  | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах | |
| 
Школа ІІІ ступеня | 
·     
  вивчення рівнів вихованості на
  кінець навчального року учнів 10-11класів; 
·     
  індивідуальна та групова діагностика
  за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  участь у роботі Ради
  профілактики | 
·     
  тренінгові заняття з учнями «Скласти
  іспити – це просто!» з метою формування впевненості та профілактики стресів | 
·     
  консультування учнів з
  питань  професійного самовизначення; 
·     
  індивідуальне та групове
  консультування учнів, педагогів та батьків за потребою, за запитом | 
·     
  проведення «годин психолога»; 
·     
  виступи на батьківських зборах,
  педагогічних радах, нарадах, семінарах | 
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.