ü На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.
ü Давайте
дітям максимально виявити
свою ініціативу. Навчайте
учнів самостійно думати
і працювати.
ü Творче
ставлення до роботи
й навчання – запорука ефективного
уроку.
ü Не у всіх
дітей вистачає терпіння
та наполегливості поступово
переходити від простого
до складного. Не
давайте дітям зневіритись
у своїх силах.
ü Якщо ваш голос
виказує роздратування, розчарування, зневіру, діти
запам’ятають саме емоції,
а не мудрість,
яку ви намагались до них
донести.
ü Кожен
учень о своєму
сприймає матеріал. Зважайте
на це.
ü Найкращий
той діалог, у
процесі якого діти
відгукуються не на
слова, а на
думки.
ü Добрій
пом’яті передує пильна
увага.
ü Думки
учня набагато продуктивніші
за думки вчителя.
ü Чогось
навчитися можна тільки
практикою.
ü Повторювати
вивчений матеріал потрібно
з інтервалами. Так
економніше й ефективніше.
ü Створюйте
проблемні ситуації на
уроках. Там, де немає
вибору, немає мислення.
ü Якщо
дитина дивується – вона
починає мислити. Нові
ідеї – продукт творчої уяви.
ü Зацікавленість – найдужча мотивація
до навчання.
ü Навчайте
дітей робити нотатки.
ü Запам’ятовування
матеріалу часто-густо
залежить від його
викладу. Про рівень
учителя можна зробити
висновок із того, як
він уміє висловлюватись.
ü Є два основні
мотиви, які формують поведінку
людини: отримати винагороду
й уникнути покарання.
Застосуйте ці мотиви
на уроках.
ü Якщо
вчитель стоїть, він більше
привертає до себе
увагу дітей.
ü Учитель
не повинен говорити
без зупину. Діти
не встигають за
його думками.
ü Про те, наскільки
цікавим є зміст уроку,
робіть висновок не
зі свого погляду,
а з погляду
учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку.
Часто саме від
нього залежить успіх
усього заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар