ü На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.
ü Давайте 
дітям  максимально  виявити 
свою  ініціативу.  Навчайте 
учнів  самостійно  думати 
і  працювати.
ü Творче 
ставлення  до  роботи 
й  навчання – запорука  ефективного 
уроку.
ü Не  у  всіх 
дітей  вистачає  терпіння 
та  наполегливості  поступово 
переходити  від  простого 
до  складного.  Не 
давайте  дітям  зневіритись 
у  своїх  силах.
ü Якщо  ваш  голос 
виказує  роздратування,  розчарування, зневіру,  діти 
запам’ятають  саме  емоції, 
а  не  мудрість, 
яку  ви намагались до  них 
донести.
ü Кожен 
учень  о  своєму 
сприймає  матеріал.  Зважайте 
на  це.
ü Найкращий 
той  діалог,  у 
процесі  якого  діти 
відгукуються  не  на 
слова,  а  на 
думки.
ü Добрій 
пом’яті  передує  пильна 
увага.
ü Думки 
учня  набагато  продуктивніші 
за думки  вчителя.
ü Чогось 
навчитися  можна  тільки 
практикою.
ü Повторювати 
вивчений  матеріал  потрібно 
з  інтервалами.  Так 
економніше   й  ефективніше.
ü Створюйте 
проблемні  ситуації  на 
уроках. Там,  де  немає 
вибору,  немає  мислення.
ü Якщо 
дитина  дивується – вона
починає  мислити.  Нові 
ідеї – продукт  творчої  уяви.
ü Зацікавленість – найдужча  мотивація 
до  навчання.
ü Навчайте 
дітей  робити  нотатки.
ü Запам’ятовування 
матеріалу  часто-густо
залежить  від  його 
викладу.  Про  рівень 
учителя  можна  зробити 
висновок  із  того, як 
він  уміє  висловлюватись.
ü Є  два  основні 
мотиви, які  формують  поведінку 
людини:  отримати  винагороду 
й  уникнути  покарання. 
Застосуйте  ці  мотиви 
на  уроках.
ü Якщо 
вчитель  стоїть,  він більше 
привертає  до  себе 
увагу  дітей.
ü Учитель 
не  повинен  говорити 
без  зупину.  Діти 
не  встигають  за 
його  думками.
ü Про  те,  наскільки 
цікавим  є зміст  уроку, 
робіть  висновок  не 
зі  свого  погляду, 
а  з  погляду 
учнів. Особливо  ретельно  готуйте початок  уроку. 
Часто  саме  від 
нього  залежить  успіх 
усього  заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар